Голосування

Як ви ставитесь до введення дистанційного навчання





Итоги

Статистика

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні8
mod_vvisit_counterВчора108
mod_vvisit_counterЗа тиждень8
mod_vvisit_counterМинулий тиждень451
mod_vvisit_counterМісяць898
mod_vvisit_counterМинулий місяць1706
mod_vvisit_counterВсього124792

Зараз на сайті: 1
Ваш IP: 54.226.227.175
,
Дата: 2017-12-17 04:07

ГІМНАЗІЯ «ЄВРОЛЕНД»

Внимание, откроется в новом окне. PDFПечатьE-mail


МЕТА ГІМНАЗІЇ - створення оптимальних умов для набуття знань, самореалізації та індивідуального розвитку особистості, розвитку творчих здібностей, формування з дитинства психології вільної людини

    ПРІОРИТЕТИ ГІМНАЗІЇ
  • ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД;
  • ІНТЕГРУВАННЯ ПРЕДМЕТІВ;
  • ВИКОРИСТАННЯ ПЕРЕДОВИХ НОВІТНІХ ТА ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ;
  • ВСЕБІЧНИЙ ГАРМОНІЙНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ;
  • ТЕПЛА ДОМАШНЯ АТМОСФЕРА.

В гімназії навчаються 63 учні у 6 класах. Наповнюваність класів 8-12 учнів. Діти вивчають три іноземні мови: англійську, німецьку та французьку. За результатами навчальних досягнень за 2010-2011 н.р. високий рівень має 10 учнів – 15%, достатній – 53% учнів, середній – 32 %.

Кадрове забезпечення навчального закладу здійснюється за критеріями високого професіоналізму, в добре підібраному професорсько-викладацькому складі, з великим педагогічним та позитивним життєвим досвідом, культурою мислення та спілкування, доброзичливістю, хорошим контактом з дітьми.

В гімназії "Євроленд" педагогічними кадрами в 2010-2011 навчальному році укомплектована на 100 %. Колектив у більшості середнього віку: до 30 років –7 педагогів; 30-40 років - 7 педагогів; 40-50 років – 10 педагогів; 50-55 років 5 педагогів.

    В колективі закладений дуже великий потенціал для надання високого освітнього рівня учням, що навчаються в гімназії. Якісний склад педагогічних кадрів з працюючих 29 педагогів:
  • З вищою освітою – 27 осіб ( 94 %)
  • З середньою спеціальною освітою – 2 особи ( 6 %)
  • З "вищою" кваліфікаційною категорією – 14 педагогів ( 48 %)
  • З "першою" кваліфікаційною категорією – 4 педагоги ( 13 %)
  • З "другою" кваліфікаційною категорією – 5 педагогів ( 17 %)
  • З кваліфікаційною категорією "спеціаліст" – 6 педагогів – ( 22 %)
  • Звання «Вчитель – методист» мають 5 учителів
  • Звання «Старший учитель» - 2 учителі
  • «Відмінник освіти України» - 2 педагоги
  • В гімназії працює 2 кандидати наук.

Аналізуючи роботу гімназії "Євроленд", можна відзначити, що в закладі створені всі умови для гімназистів. Постійний контакт вчителів і вихователів допомагає гармонійно, змістовно, виконуючи Закон України "Про освіту" виховувати і навчати дітей. Робота педагогів спрямована на формування дитини як особистості, вільної у помислах, вчинках, духовно багатої, інтелектуальної, творчої, внутрішньо гармонійно розвиненої. В центрі навчання та виховання – дитина, її своєрідність і неповторність.

Зміст і структура навчальних дисциплін в нашій гімназії є дійовий засіб невимушеного, непомітного впливу на особистість. Робота всього колективу спрямована на творення умов для дієздатності принципів природовідповідності, культуровідповідності, гуманізму, єдності, він створює ту природність, коли дитина росте, розвивається у природному середовищі, вчиться і виховується рідною мовою на традиціях та звичаях. Атмосфера в гімназії дає можливість дітям відчути свою гідність, реалізувати себе як творчу особистість. Ми маємо можливість простежувати за розвитком дітей з 3 до 17 років. У гімназії вирішена проблема наступності.

Головна мета гімназії "Євроленд" – підготовка високоосвічених молодих людей, озброєних сучасними знаннями, готовими до подальшого навчання у вищих навчальних закладах України, зокрема в Європейському університеті.

    Першочерговими завданнями в гімназії "Євроленд" Європейського університету є:
  1. формування інтелектуальної спрямованості учнів, наукових уявлень, творчої особистості;
  2. врахування здібностей кожного гімназиста, диференційований підхід до вивчення предметів;
  3. створення умов для самореалізації особистості в різних видах творчої діяльності.
  4. поглиблення знань з теорії поставленої проблеми;
  5. вивчення і використання у практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та перспективного досвіду, розвиток ініціативи і творчості;
  6. гуманізація та інноваційний розвиток освіти.

Саме тому в гімназії впроваджується нова педагогічна теорія, тобто нова система принципів і категорій.

В 2010-2011 н.р. гімназія "Євроленд" працювала над проблемою: "Диференціація та інтеграція навчання учнів як засіб розвитку їх творчої навчально-пізнавально діяльності". Адміністрація планує видати книгою зразки уроків з використанням інноваційних технологій.

Протягом 2010-2011н.р. у гімназії продовжували створюватись сприятливі умови для підвищення професійного рівня працівників гімназії, та умови для розвитку дитини, підвищуючи рівень навчальних досягнень учнів гімназії.

Методична робота була націлена на подальше продовження участі у конкурсі-захисті робіт МАНу Святошинського району м.Києва ( вчитель Чугай О.Ю.– учениця 9 класу Бричка Соломія посіла 1 місце в районному та міському етапах конкурсу- захисту учнівських робіт Київської філії МАН , та учень 11 класу Лавренюк Ігор посів призове місце у МАН Європейського університету ( вч. Чугай О.Ю.).

Результатом методичної роботи була участь гімназистів у шкільних та районних предметних олімпіадах. Особливі успіхи були продемонстровані з англійської мови ( вчитель Чугай О.Ю.), -учениця 9 класу Бричка Соломія та учень 11 класу посіли І місце у районному етапі Всеукраїнських олімпіад, І місце у районному етапі з економіки – Меджитова Олександра – 11 клас, ( вчитель Ковальчук Д.Ф.), ІІІ місце з української мови та літератури Смірнов Анатолій, 7 клас, (вчитель Гумега М.М.), ІІІ місце - Скосарева Світлана, 9 клас, (вчитель Грибок Л.Г.);

ІІІ місце з образотворчого мистецтва - Скосарева Світлана. 9 клас, ( вчитель Кожухар Г.Б.), І місце з правознавства - Бичка Соломія, 9 клас, (вчитель Дяченко Т.В.), із світової літератури ІІІ місце – Шульженко Владислав, 9 клас, (вчитель Вернигора О.Л.), та в районному етапі літературно – мовного конкурсу ім.. Т.Г.Шевченка учні 7 класу Анфілов Дмитро та Смірнов Анатолій посіли ІІІ місце ( вчитель Гумега М.М.). учень 5 класу Кушніренко Олександр та учень 6 класу Вербицький Олександр теж посіли ІІІ місце в даному конкурсі (вчитель Грибок Л.Г.)

Традиційно проводяться викладачами гімназії інтегровані уроки, уроки з застосуванням інтерактивних технологій: дискусія, метод проектів, тощо. Широко використовується інтерактивна дошка всіма викладачами гімназії для підготовки і проведення уроків та позакласних заходів.

На базі гімназії був проведений традиційний районний конкурс "English with fun", в якому взяли участь учні одинадцяти навчальних закладів Святошинського району.

За підтримки відділу культурних зв'язків посольства США була проведена зустріч учнів 9-11 класів з представником держдепартаменту США Мері Мартін Лейн. (Чугай О.Ю.)